Diskusijos Kokybiškos IT paslaugos
|
|
urateTemų: 1Pranešimų: 11Registruotas: 2007-04-20 |
sveiki.cia vel as...man labai idomu ar tikra tas kas pasakojama apie bermudų trikampi...rasykit istorijas apie bermudu trikampi irreiskit savo nuomone. :) ------------------------- Mistika...dvasios...siaubo filmai...
|
|
urateTemų: 1Pranešimų: 11Registruotas: 2007-04-20 |
Bermudų trikampiu vadinamas rajonas vakarinėje Atlanto vandenyno dalyje. Trikampio viršūnės - Bermudų salos, Puerto Riko sala ir Majamis Floridoje. Išgarsėjo šis rajonas tada, kai jame dingo daugybė laivų ir lėktuvų.
Paslaptingi dingimai
Apie paslaptingą trikampį primą kartą sužinota 1840 metais, kai ten buvo rastas prancūzų burlaivis "Rozali". Laive buvo pakeltos burės, jame nebuvo jokių sužalojimų, triumuose - krovinys ir maistas. Bet jame nerasta nei vieno žmogaus.
1872 metais lygiai tokia pat istorija įvyko su brigantina "Marija Celesta". Ji išplaukė iš Niujorko į Gibraltarą su spirito kroviniu ir Azoro salų rajone paslaptingai dingo. Po kelių mėnesių brigantina buvo aptikta atviroje jūroje - taip pat be jokių sugadinimų, su maisto ir vandens atsargomis triumuose, netgi spiritas buvo vietoje. Nebuvo tik laivo komandos.
Panašūs atvejai ir vėliau pasitaikydavo itin dažnai. Netgi kai 1918 metais Bermudų rajone dingo vienas stambiausių pasaulyje krovinių laivų "Ciklopas" su 309 ekipažo nariais, JAV karinė jūrų žvalgyba šį keistą įvykį pavadino dingimu neaiškiomis aplinkybėmis.
Situacija pasikeitė tik tada, kai virš to rajono pradėjo dingti lėktuvai. Pirmas pats žinomiausias atvejis - "Grandies 19" skrydis.
Tada 1945 metais iš karto dingo penki sunkieji bombonešiai "Evendžer", kurie išskrido iš oro uosto Floridoje. Dingo ir vienas jų išsiųstas ieškoti lėktuvas.
Kažkokiu būdu ši informacija pasklido iš karinių sluoksnių, ir žurnalistas Edvardas Džounsas pradėjo tirti laivų ir lėktuvų dingimo aplinkybes. Jis ir sugalvojo pavadinimą "Bermudų trikampis": tokiu pavadinimu 1950 metais buvo išleista jo parašyta brošiūra.
Ji tuoj pat tapo bestseleriu. Susidomėjimas "velnio trikampiu" kilo kaip ant mielių. Kiekvienas naujas dingimas (o jie įvykdavo vidutiniškai kas pusantrų - dvejus metus) vis labiau didino susidomėjimą šia sensacija.
Nuo 1840 iki 1970 metų vidurio tame rajone dingo 38 jūros laivai - nuo asmeninių jachtų iki atominio povndeninio laivo - ir 24 lėktuvai.
------------------------- Mistika...dvasios...siaubo filmai...
|
|
RakshasaTemų: 7Pranešimų: 115Registruotas: 2006-08-23 |
1948 metų gruodžio 28 dieną, artėjant prie Majamio aerodromo be pėdsakų dinko keleivis laineris „Dakota-3“ (DC-3). Juo skrido 27 keleiviai ir 3 įgulos nariai.
Ankstyvą 1948 metų gruodžio 28 dienos rytą įvyko vienas iš pačių mįslingiausių dingimų Bermudų trikampio zonoje. Iš San-Chuano (Puerto Rikas) į Majamį skridęs lėktuvas netikėtai dingo prieš nusileidimą. Oras buvo geras, pilotai – patyrę, o technika veikė be priekaištų. „Dakota-3“ kapitono Robert Linkvist, antrojo piloto Ernest Hill ir stiuardesės Mary Birks žinioje buvo 27 keleiviai, iš kurių du – po kalėdinių atostogų namo grįžtantys vaikai. Genamas palankaus vėjo lėktuvas artėjo prie Majamio, keleivių nuotaika buvo puiki – jie dainavo daineles. 4 valandą 13 minučių kapitonas Linkvist susiekė su Majamio dispečeriais ir pranešė, kad yra už 50 mylių į pietus nuo miesto, lėktuve viskas tvarkoje ir paprašė instrukcijos tūpimui.
Dispečerių punktas perdavė jas, tačiau Linkvist neatsiliepė. Lėktuvas dingo paskutinėje kelio atkarpoje, - prieš patenkant į aerodromo zoną.
Po kelių valandų pradėtos energingos paieškos. Oro sąlygos buvo idealios: jūra rami ir skaidri, o DC-3 dingimo vietoje – beveik visur sekli. Šimtai laivų ir lėktuvų šukavo vandenyna nuo San Chuano iki Floridos; jų dėmesio zonoje buvo Karibų jūra, Floridos įlanka, Meksikos įlanka, Florida Kiss, Kubos , Haičio (Espanjola) ir Bahamų salos. Menamoje lėktuvo žūties vietoje nerasta jokių katastrofos pėdsakų: jokių gelbėjimosi liemenių, jokių nuolaužų, net tepalų dėmės ar bent ryklių bei barakudų, kuriso visada atsiranda ten kur patiria avariją lėktuvai ar laivai. Iki šios dienos nepavyko rasti niek, kas galėtų paaiškinti mįslingą dingimą.
Civilinės aviacijos komitetas paskelbė ataskaitą apie aviacinės katastrofos tyrimo rezultatus. Jame yra tokie faktai:
Skrydžio istorija
Gruodžio 27 dienos 22 valandą 03 minutės NC-16002 išskrido iš San Chuano (Puerto Rikas) Ispa-Grande aerodromo į Majamį. Po vienuolikos minučių lėktuvo įgula susisiekė su oro uosto dispečeriais. Dispečerių punktas neišgirdo šaukimo, tačiau jį priėmė Civilinės aviacijos komiteto ryšių centras San Chuane. Įgula pranešė, kad skrenda į Majamį. Nepaisant daugybės mėginimų centrui nepavyko vėl susisiekti su NC-16002.
23.23 tarptautinių avialinijų valdymo centras Majamyje gavo NC-16002 pranešimą apie tai, kad jie skrenda 8500 pėdų aukštyje, 00.33 praskris South Kikos salą.
4.13 tarptautinių avialinijų valdymo centras Naujajame Orleane gavo NC-16002 pranešimą: jie yra per 50 mylių į pietus nuo Majamio. Tai paskutis iš „Dakota-3“ gautas pranešimas. Ryšių centrai San Chuane, Majamyje ir Naujajame Orleane ne kartą kvietė NC-16002. Lėktuvas neatsakė. 8 valandą 30 minučių Civilinės aviacijos komiteto ryšių centras buvo informuotas apie žymų NC-16002 vėlavimą. Tapo aišku, kad lėktuvas dingo. JAV pakrančių apsaugos tarnyba pradėjo intensyvias paieškas.
Tyrimas
1958 metų gruodžio 27 dienos 19 valandą 40 minučių NC-16002 nutūpė San Chuane. Tupiant buvo problemų su važiuoklės išleidimu. Linkvist raporte buvo sakoma, kad išleisdamas važiuoklę jis pamatė, kad indikatoriaus lemputė signalizavo paie tai, kad nesuveikė spyna. Oro uosto techninė tranyba gavo paklausimą patikrinti akumuliatorių baterijas. Buvo aptikta, kad dėl elektrolito lygio sumažėjimo jos išsikrovė. Linkvist paprašė, kad mechanikas įpiltų vandens į akumuliatorius ir nuneštų juos į lėktuvą, negaišdamas laiko pakrovimui.
20.30 NC-16002 įgula pristatė dispečerių punktui skrydžio iš San Chuano į Majamį planą; vadas tvirtino, kad lėktuvas paruoštas. Tačiau po valandos akumuliatoriai kėlė nerimą. DC-3 pakilimas buvo atidėtas. Dėl to lėktuvas buvo išmuštas iš grafiko: maždaug 21.15 NC-16002 išvairavo į taką Nr. 27, tačiau dispečerių punktui nepavyko su jais susisiekti.
Į lėktuvą atvyko Puerto Riko transporto tarnybos valdybos viršininkas. Įgula pranešė, kad imtuvas veikia puikiai, o siųstuvas tyli, nes išsikrovę akumuliatorių baterijos. Pasikonsultavęs su įgula ir, pasinaudodamas atsarginiu siųstuvu savo mašinoje, su dispečerių punktu valdybos viršininkas leido kilti. Jie susitarė, kad kol generatoriai pradės tiekti pakankamą energijos kiekį siųstuvo darbui, lėktuvas skraidys San-Chuano apylinkėse. Kai pradės veikti siųstuvas, - sudarys naują skrydžio planą ir praneš apie jį dispečerių punktui San Chuane. Tik tada lėktuvas galės pasukti į Majamį.
NC-16002 pakilo 22.03 ir po 11 minučių pranešė San Chuano ryšių centrui, kad dispečerių punktas jų negirdi, ir, kad jie skrenda į Majamį. Skrydžio eigoje pranešimus priimdavo antžeminės radijo stotys, tačiau tiesioginis ryšys su lėktuvu taip ir nebuvo užmegztas.
Kapitonas Linkvist buvo skraidęs iš San Chuano į Majamį transporto lėktuvais kaip antrasis pilotas. Tai buvo pirmas reisas, kai jis skido kapitono kėdėje. Tiesa, jis turėjo nemažą karinių lėktuvų pilotavimo praktiką šiame rajone.
Analizė
Lėktuvo nuolaužų apžiūra neįmanoma dėl tos priežasties, kad lėktuvas dingo. Pakilimo iš San Chuano metu radijo siųstuvas neveikė dėl akumuliatorių nusėdimo. Įgula nesiskundė jokiais gedimais, išskyrus elektros tiekimo sistemą.
Yra žinoma, kad lėktuvo siųstuvas veikė 4.13, kai Naujasis Orleanas perėmė pranešimą apie lėktuvo vietą. NC-16002 tuo metu buvo per mylių į pietus nuo Majamio. Galimas daiktas, kad elektros energijos tiekimas sustojo iš karto po šio pranšimo perdavimo. Tuo pačiu metu sustojo radijo įranga ir radijo kompasas. Taip pat įmanoma, kad pilotas neteisingai nustatė savo padėtį. Degalų atsargos buvo paskaičiuotos 7,5 valandų skrydžiui , o paskutinis pranešimas atėjo po 6 valandų 10 minučių nuo skrydžio pradžios. Klaida nustatant lėktuvo padėtį galėjo būti lemtinga.
Įvertinus oro sąlygas prieieta išvados, kad artėjant prie Majamio vėjo greitsi išliko toks pat kaip ir prognozavo sinoptikai, tačiau pasikeitė vėjo kryptis – vietoje šiaurės vakarų ėmė pūsti šiaurės rytų vėjas. Jie lėktuvo įgula to nežinojo, galimas daiktas, kad juso nupūtė į kairę per 40-50 mylių. Nors duomenys apie vėjo krypties pasiekeitimą perduoti 12 valandą 15 minučiu, lieka neaišku ar pavyko juos priimti.
Galimos katastrofos priežastys
Lėktuvo įgula: pilotas –28 metų kapitonas R.-E. Linkvist. Skraidymo stažas – 3265 valandos.
Antrasis pilotas – komercinių avialinijų piloto ir borto mechaniko diplomą turintis 22 metų E.-E. Hill. Skraidymo stažas – 197 valandos.
Pats lėktuvas surinktas 1936 metų birželio 12 dieną ir ore išbuvo 28 257 valandas.
Ministerijos ataskaitoje sakoma, kad nusilpus akumuliatorių baterijoms, nei SanChuane nei reiso metu neveikė radijo siųstuvas. Akivaizdu, kad nesklandumai su radijo siųstuvu tęsėsi viso skrydžio metu – užmegzti radijo ryšio taip ir nepavyko.
Dar San Chuane sinoptikai pranešė Linkvistui lad skrydžio pradžioje laukiamas silpnas pietvakarių vėjas, o vėliau pakeis savo kryptį į šiaurės vakarų. Darydamas pataisas pagal vėją Linkvistas turėjo pilotuoti lėktuvą kairiau nuo užduoto kurso. Tačiau kai priartėjo prie Majamio, vėjas vėl pakeitė kryptį ir papūtė iš šiaurės rytų. Jei pilotas apie tai nežinojo, tai net nestiprus vėjas galėjo nukreipti lėktuvą nuo kurso per 40-50 mylių. Tokiu būdu „Dakota-3“ ko gero praskrido piečiau pietinio Floridos galo ir atsidūrė virš Meksikos įlankos.
40-ais metais radijo aparatūra veikė žemais dažniais – tad nustatyti savo padėtį virš vandenyno buvo nelengva. Koordinačių paskaičiavimas priklausė nuo skrydžio greičio, aukščio, atmosferos slėgio, oro temperatūros, vėjo krypties ir greičio. Lėktuvo svorio ir skrydžio trukmės.
Kai Linkvist pranešė, jog yra per 50 mylių į pietus nuo Majamio, tai buvo tik orientaciniai duomenys. Gal;imas daiktas, kad jis buvo per 100 mylių nuo Majamio. Ilgo skrydžio pabaigoje pilotams neretai atrodo, kad jie yra arčiau tikslo nei iš tikrųjų. Lygiai taip pat pilotas, teigiantis, kad artėja prie tikslo iš pietų yra tik apytikris krypties nurodymas. Linkvistas buvo piečiau aerodromo, bet nebūtinai pietuose.
Jei „Dakota-3“ nei karto nebūtų nukrypusi nuo kurso, prie Majamio artėtų iš pietryčių. Pranešimas, kad lėktuvas yra 50 mylių nuo oro uosto būtų pasiųstas iš taško „B“, kuris yra į pietryčius nuo Majamio. Tačiau, kadangi jis pranešė, kad yra 50 mylių į pietus nuo Majamio, galima teigti, kad lėktuvas buvo nukrypęs nuo kurso. Sumuojant visas aeronavigacines klaidas galima spėti kad katastrofos metu lėktuvas buvo panašaus į pyrago riekę rajono ribose, o gali būti kad ir gerokai toliau už jo ribų.
Paieškos laivai ir lėktuvai nieko nerado į pietus nuo Majamio.Jūrlapiuose matosi, kad didžioji akvatorijos dalis – sekli. Floridos krantus apjuosia 10-15 mylių pločio seklumos, o į rytus yra Didžioji Bahamų sekluma. Tačiau tarp jų yra Floridos sąsiauris, kuriuo teka Golfos srovė. Šioje vietoje vandenyno dugnas staigiai krenta iki 1500 metrų gylio. Kai lėktuvo paieškos prasidėjo pietiniame sektoriuje, jis jau buvo nuskendęs ir Golfo srovė nunešė jį į šiaurę.
Negalima ignoruoti ir tokio svarbaus faktoriaus kaip piilotų savijauta. Tam laikui, kai jie perdavė paskutinį pranešimą jie jau dirbo beveik 20 valandų ir didžiąją šio laiko dalį praleido ore. Tą dieną nuovargis galėjo sukliudyti tiksliai ir neklystamai atlikti skaičiavimus.
Vėliausiai lėktuvas galėjo nukristi 5 valandą 45 minutės – tam laikui turėjo baigtis degalai. Tačiau galimas daiktas, kad katastrofa įvyko 4 valandos 15 minučių. Bet kokiu atveju Linkvistas tūpė ant vandens aklinoje tamsoje, tad lėktuvas galėjo nukentėti. Jei ant vandens paviršiaus ir liko kokie nors katastrofos pėdsakai – tepalų dėmės, ar nuolaužos, - turbulentiška ir srauni Golfo srovė nunešė juos 3-6 valandų atstumu nuo katastrpfos vietos. Pirmasis paieškos lėktuvas toje vietoje pasirodė ryte - tarp devintos ir dešimtos valandos.
Pagal knyga „100 didžiųjų aviakatastrofų“ ------------------------- https://www.youtube.com/watch?v=-xHfo6oR-lM
|
|
EvaldasTemų: 4Pranešimų: 189Registruotas: 2006-04-07 |
Aš galiu ne tik rašyt,bet ir dokumentiniu filmų daug turiu. ------------------------- Nueik ten kur nežinai , pamatyk tai ko nežinai
|
Jei norite atsakyti į šią temą (ar sukurti naują), Jums reikia užsiregistruoti (jei dar nesate užsiregistravę) ir prisijungti. Taip pat prisijungti reikia, jei norite užsisakyti ar atsisakyti šios temos prenumeratą el. paštu.
|